Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Pro nákup v e-shopu www.PrincessDress.cz

tento e-shop provozuje Sára Goralčíková , Lešná 42, 756 41.

IČ: 88096815

 

  • Platba

  • Způsob objednání

  • Odstoupení od smlouvy

  • Ochrana dat

  • Doprava a poštovné v tuzemsku

  • Dodací lhůta

  • Reklamace

  • Záruka

  • Autorské právo

  • Platba

    Lze si zvolit z následujících forem úhrady :
    1) dobírka - hotovostní platba po obdržení zboží Českou poštou
    2) převodním příkazem - platba předem na účet 2301246839/2010

    Uvedené ceny jsou konečné a nebudou vám účtovány žádné skryté poplatky.

    Způsob objednání

    1) Na naší e-mailové adrese: info@princessdress.cz
    2) Přímo v e-shopu na našich internetových stránkách, kde máte možnost objednat zboží buď jako registrovaný zákazník, nebo neregistrovaný. Vždy jste povinni vyplnit všechny požadované údaje, tedy adresu, kontakt na vás, způsob doručení, druh zboží a jeho počet.

    Odstoupení od smlouvy

    Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, zaslané zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo je možné uplatnit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. V tomto případě kupující zašle na své náklady zboží na adresu odesílatele.

    Ochrana dat

    Garantujeme, že poskytnuté osobní údaje jsou důvěrné a jsou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím. Tyto údaje nebudou poskytnuty žádným třetím osobám. Vyjímku tvoří uvedení adresy kupujícího na zásilku. Prohlášujeme, že se řídíme a dodržujeme znění zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z databáze.

    Objednáním zboží dáváte souhlas se zpracováním vašich osobních údajů ve smyslu odstavce "Ochrana dat".

    Doprava a poštovné v tuzemsku

    Zboží zasíláme Českou poštou jako obchodní balík. Při platbě předem je poštovné 80,- Kč , při platbě dobírkou 150,- Kč.

    Vlastní doprava - osobní odběr. V tomto případě nebude kupující platit žádné dopravné a poštovné, ale je nutná osobní domluva.

    Dodací lhůta

    Zboží vám dodáme od 5 do 25 pracovních dnů. - Prosím informujte se u zboží o aktualniho stavu skladu, je možné že je zboží zrovna skladem a bude odesláno téhož pracovních dne.

    Reklamace

    Kupující má dle zákona právo doručenou zásilku odmítnout, je-li poškozená nebo neúplná a vrátit ji zpět na adresu provozovny prodávajícího: Sára Goralčíková, Lešná 42, 756 41.

    V případě reklamace je kupující povinen o tom písemně informovat prodávajícího. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Prodávající má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 3 dnů. Do lhůty 3 dnů se nepočítá nutná doba k odbornému posouzení vady. Prodávající vydá kupujícímu písemné vyrozumění o způsobu vyřízení reklamace. Zákonná záruka se prodlužuje o dobu, kdy byla věc v oprávněné reklamaci a dojde-li k výměně věci za novou, začíná běžet nová záruční zákonná doba.

    NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

    V případě nevyzvednutí nebo odmítnutí odeslaného zboží na základě závazné objednávky (kupní smlouvy) je kupující povinen uhradit dodavateli vzniklé náklady za poštovné (cenu poštovného po ČR nebo SK) a náklady na objednání a expedici zboží z ciziny - 15% z ceny zboží. Částku je nutné neprodleně zaslat převodem na účet 1839757003/0800 vedený u České Spořitelny . V opačném případě je dodavatel oprávněn uplatnit soudní cestou náhradu vzniklé škody.

    Každá potvrzená objednávka je ze strany zákazníka závazná dle našich obchodních podmínek (Obch. Zák. §544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) Pokud nebude objednávka zákazníkem vyzvednuta nebo bude vrácena z důvodů, které zavinil zákazník, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží (poštovné po ČR a SK) a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 15% z ceny zboží.

    Upozrňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky budou vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených a úroků z prodlení ve výši 0,1% za každý den. Jako dlužníka Vás necháme zapsat do Centrálního registru dlužníků.

    Prodávající PrincessDress si vyhrazuje právo zrušit objednávku bez udání důvodu. V případě, že nastane změna ceny u dodavatelů, nepřijde včas platba za objednané zboží, nebo se zboží již nevyrábí, nebo není skladem v cizině u dodavatele. Prodávající bude případně kontaktovat kupujícího emailem nebo telefonicky s upřesněním situace, popř. s nabídkou alternativního zboží.

     

    Záruka

    Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

    Na všechny výrobky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží. Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií) a uveďte popis vady a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

    Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace Vás budeme e-mailem či telefonicky informovat. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

    Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v něm určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.

    Práva spotřebitele při uplatnění záruky:

    • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

    • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

     

    REKLAMAČNÍ LÍSTEK